Orasi i bademi korisni u borbi protiv dijabetesa tipa 2

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Orasi i bademi korisni u borbi protiv dijabetesa tipa 2

Ukoliko imate dijabetes tipa 2 i želite svom srcu učiniti uslugu, nova studija sugeriše da biste trebali u svoju ishranu ubaciti orahe i bademe, prenosi Health24.

Ljudi s dijabetesom tipa 2 koji su uzimali orahe za pet ili više obroka na nedeljnoj bazi smanjili su rizik za nastanak srčanih bolesti za blizu 20 posto u poređenju s ljudima koji su manje jeli orahe.

Konzumiranje oraha za vreme pet ili više nedeljnih obroka takođe smanjuje rizik od prerane smrti nastale zbog srčanih bolesti ili bilo kog drugog uzroka za jednu trećinu, posebno kod osoba s dijabetesom tipa 2.

Međutim, čini se da svi orašasti plodovi ne daju jednake rezultate. Orašasti plodovi koji rastu na drveću pružaju više koristi za zdravlje srca nego kikiriki i slični plodovi koji rastu na zemlji ili pod zemljom.

„Naši nalazi ukazuju na to da je konzumacija pojedinih orašastih plodova, posebno oraha, korisna za prevenciju kardiovaskularnih bolesti i prerane smrti među osobama s dijabetesom“, rekao je autor studije Gang Liu.

U korisne orašaste plodove su uključeni orasi, bademi, indijski orasi, pistaći, lešnici i sl.

Istraživanje je finansirao Nacionalni institut za zdravlje SAD-a.

Tagovi:

Pročitajte još:

Preporuka za vas