Ova namirnica može da bude zamena za tebletu za spavanje!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Ova vrsta hrane povezana je sa depresijom kod žena

Kasni obrok ponekad može savršeno zaokružiti dan. Ali u zavisnosti od toga šta izaberete za kasnu noćnu užinu, taj izbor bi mogao da znači razliku između mirnog sna i beskrajnih sati bacanja i okretanja.

Ako je vaša omiljena večernja užina sir – napravili ste mudar izbor. Nekoliko kriški sira pre spavanja može vam pomoći da brže zaspite.

Broj onih koji uspevaju redovno da spavaju osam sati nije veliki. Neki ljudi spavaju samo pet sati ili čak manje. Zbog toga je nekim ljudima potrebna sva pomoć koju mogu dobiti da bi se dobro naspavali.

Pomoć može doći u obliku triptofana, aminokiseline koja podržava proizvodnju hormona serotonina i melatonina koji poboljšavaju san.

Mlečni proizvodi su bogati ovom esencijalnom aminokiselinom, posebno tvrdi sirevi. Iako postoji mnogo tvrdih sireva koje možete izabrati, sugerišemo sir čedar, osim što je veoma ukusan, može imati i dodatnu korist – poboljšava san.

Što je više triptofana u hrani, osećamo se pospaniji nakon konzumiranja zbog povećane proizvodnje serotonina i melatonina.

Dakle, koliko sira treba da jedemo da zadremamo u rekordnom roku?

Istraživanje koje je sprovedeno pokazalo je da je 75 odsto učesnika čvrsto spavalo nakon što je pojelo oko 90 grama sira pre spavanja. Predlažemo grickanje četiri kocke čedar sira pre spavanja.

Jedenje čedar sira pre nego što odete na spavanje može vam dati neke prilično jedinstvene snove.

U eksperimentu u kojem su učesnici jeli sir 30 minuta pre spavanja, oni koji su jeli čedar sir imali tendenciju da sanjaju poznate ličnosti.

Dok sir čedar zauzima prvo mesto kao sir koji se najčešće jede u SAD, postoji mnogo drugih sireva koji podstiču san koji takođe mogu poslužiti svrsi.

Svež sir je jedna takva opcija jer njegov sadržaj proteina takođe favorizuje proizvodnju triptofana (preko prevencije).

Prema američkom Ministarstvu poljoprivrede (USDA), 1 šolja malomasnog svježeg sira sa 2 procenta mlečne masti sadrži više od 24 grama proteina.

Slično siru čedar, još jedan favorit obožavatelja je mocarela.

Međutim, triptofan nije jedino jedinjenje u siru koje može poboljšati san.

Sirevi takođe sadrže i druge esencijalne hranljive materije zbog kojih biste mogli da počnete da zevate.

Sir će obezbediti kalcijum, magnezijum i kalijum, koji su svi važni za smanjenje grčeva u mišićima i održavanje zdravog krvnog pritiska, i može vam pomoći da zaspite i da zaspite.

Tagovi:

Pročitajte još:

Preporuka za vas
Претрага
Close this search box.