Top 10 saveta za vežbanje

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Omiljeni položaj bez kojeg se joga ne može zamisliti

Vežbanje nije samo poštovanje uputstava instruktora, već postoje i stvari na koje mi, kao odgovorni vežbači, moramo da obratimo pažnju. Imajte na umu da ste odgovorni za svoje zdravlje i kompletnu atmosferu u određenoj fizičkoj aktivnosti, bilo da se ona izvodi u teretani ili teretani, u prirodi itd.

Ovo su odlični saveti kojih se trebate pridržavati bilo da ste početnik ili da trenirate već neko vreme.

Napravite plan vežbanja

Napravite plan vežbi koji će vam omogućiti da pratite svoj napredak i kontrolišete doslednost.

Postaviti ciljeve

Da biste vežbe izvodili efikasno, morate da znate zašto nešto radite u onim trenucima kada vam je teško da počnete.

Ostanite hidrirani

Većina našeg tela se sastoji od vode i ako niste hidrirani ono ne može dobro da obavlja svoj posao.

Budite dobro opremljeni

Kupite najbolju odeću koju možete sebi da priuštite kako biste vežbanje učinili prijatnim i udobnim.

Spremite se za vežbanje

Ako većinu svog vremena provodite petljajući sa opremom, dosadiće vam pre nego što počnete da vežbate kako treba.

Nemojte biti opsednuti vežbanjem

Bez obzira koliko motivisano preterivanje vodi do povrede. Vežbanje treba da bude umerena aktivnost.

Zagrejte se kako treba

Nepravilno ili kratkotrajno zagrevanje može dovesti do povreda.

Istegnite se posle vežbanja

Istezanje može sprečiti bolove u mišićima nakon vežbanja.

Priuštite sebi odmor

Uzmite nekoliko slobodnih dana svakog meseca. Vaše telo će ceniti pauzu i vratiti vam punu snagu.

Osvežite svoju rutinu vežbanja

Da se ​​ne biste umorili od vežbanja, mešajte različite vežbe, isprobajte novi uređaj, novi DVD, promenite doba dana u kome vežbate. Iznenađenja podstiču telo da vežba motivisanije.

Ubrzajte efekat vežbanja

Možete brže dobiti jače mišiće ako razmišljate o njima tokom vežbanja. Istraživači sa Univerziteta Hol, na osnovu istraživanja, tvrde da fokusiranje misli na to kako mišići rade tokom vežbanja dovodi do povećane mišićne aktivnosti. Stoga, ako želite brže efekte, trebalo bi da fokusirate svoje misli na pokrete mišića.

Sličan efekat možete postići ako praktikujete aktivnost koja vam predstavlja problem. Na primer ako trenirate košarku u dva koraka, trebalo bi da ponovite pravilno izvođenje pokreta u umu pre izlaska na teren i mnogo bolje ćete ih izvoditi kada pokušate.

Tagovi:

Pročitajte još:

Preporuka za vas