Koji je najniži kalorijski unos koji morate da poštujete dok trenirate?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Koji je najniži kalorijski unos koji morate da poštujete dok trenirate?

Kalorije obezbeđuju energiju koja vam je potrebna za svakodnevne aktivnosti. Kada pokušavate da smršate, kalorije koje unosite treba da budu manje od kalorija koje sagorevate, ali postoji granica preko koje ne bi trebalo da idete osim ako niste pod medicinskim nadzorom.

Žene ne bi trebalo da unose manje od 1.200 kalorija dnevno za siguran gubitak težine, dok je za muškarce donja granica 1.500 kalorija dnevno, prema publikaciji Harvardske medicinske škole. Međutim, Nacionalni institut za zdravlje napominje da većina žena može bezbedno da smrša uzimajući 1.000 do 1.200 kalorija dnevno, dok muškarci mogu da konzumiraju 1.200 do 1.600 kalorija.

Uvek je najbolje da se konsultujete sa svojim lekarom ili nutricionistom, pre nego što započnete bilo koji program mršavljenja, kako biste utvrdili koja je odgovarajuća količina kalorija koju treba da konzumirate dnevno, što će zavisiti od vaših godina, pola, nivoa aktivnosti, trenutne težine i navika u ishrani.

Za grubu procenu kalorija potrebnih za održavanje trenutne težine, jednostavno pomnožite svoju težinu sa 15, ako ste umereno aktivni i sa 12 ako niste.

Najsigurniji deficit je onaj od 500 do 1000 kalorija manje. Balans prave količine kalorija tokom vremena pomaže vam da održite zdravu težinu. Ako jednog dana pojedete premalo kalorija, nadoknadite to sledećeg dana. Ako jedete previše kalorija, smanjite količinu sledećeg dana.

Tagovi:

Pročitajte još:

Preporuka za vas