Dijetetičar otkriva laku metodu 90-30-50 koja prži kilograme, a nikada niste gladni

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Dijetetičar otkriva laku metodu 90-30-50 koja prži kilograme, a nikada niste gladni

Dijetetičar je otkrila kako joj je njena metoda 90-30-50 pomogla da izgubi 7 kilograma za dva meseca. Uz to je i otkrila da ovaj plan može da vam omogući da vidite rezultate već do praznika, a evo i kako…

Kortni Kesis iz Pensilvanije ima više od 285.000 pratilaca na TikTok-u, gde reklamira da svoju ishranu u kojoj jede 90 grama proteina, 30 grama vlakana i 50 grama zdravih masti dnevno.

Ona je majka blizanaca, a njen video na kojem pravi jedan od obroka sa visokim sadržajem proteina iz svog plana ishrane tokom prazničnog vikenda je mnogima privukao pažnju.

– Kada se plašite da se vratite na pravi put sa ishranom nakon praznika, setite se da metoda 90-30-50 može da vam pomogne da vidite rezultate za samo nekoliko nedelja, tako da se i dalje možete da se osećate neverovatno do Nove godine, napisala je ona.

Kortni je zaslužna za osnovnu formulu koja joj je pomogla da izgubi ukupno 18 kilograma i dva procenta telesne masti, zbog čega je rešila da je podeli sa svojim klijentima.

Sa 58 kg je prešla na 49 kg i održavala je gubitak težine godinu dana prateći unos proteina, vlakana i masti umesto kalorija.

Dijetetičar, takođe, tvrdi da je njena metoda 90-30-50 pomogla da se Hašimotova bolest, autoimuni poremećaj koji može da izazove neaktivnost štitne žlezde, stavi u remisiju.

– Pratila sam ceo pristup ‘jedi manje, kreći se više’, jela sam oko 1.200 kalorija dnevno i vežbala satima, ali sam bila zaista neuspešna i zaista sam se osećala poraženo.

Tek kada je počela da daje prednost ishrani nad kalorijama, videla je rezultate.

– Način na koji su proteini promenili igru za mene je tako lud. Devedeset grama proteina je minimalna količina potrebna za rast i održavanje mišića. Bez proteina, naš metabolizam se usporava, šećer u krvi opada, što dovodi do žudnje. Uvek smo umorni. Hormoni su neuravnoteženi. To povećava rizik od razvoja hronične bolesti.

Ona se seća kako je imala samo oko 30 grama proteina ceo dan kada je ograničavala kalorije.

– Nije ni čudo što sam ceo dan bila umorna, gladna i troma, rekla je.

Sada unese najmanje 90 grama proteina dnevno jedući nemasno meso, proteinske šejkove, grčki jogurt i sveži sir.

– Danas jedem mnogo više nego što sam pre i nikada se ne osećam gladno ili ograničeno.

Tagovi:

Pročitajte još:

Preporuka za vas