Deonica brze saobraćajnice od Lajkovca do petlje Divci puštena u saobraćaj

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Deonica brze saobraćajnice od Lajkovca do petlje Divci puštena u saobraćaj

Deonica brze saobraćajnice Iverak – Lajkovac, od Lajkovca do petlje „Divci“ u dužini od 12 kilometara, otvorena je danas u 12 časova za saobraćaj.

Na petlji „Lajkovac“ vozila će moći da se priključe na predmetnu trasu u zoni kružne raskrsnice, a isključenje sa trase moći će da se izvrši na petlji „Divci“‘ (državni put IIA reda broj 150, deonica: Divci – Mionica), saopštilo je Javno preduzeće „Putevi Srbije“.

U Divcima, vozila će moći da se priključe na predmetnu trasu sa državnog puta IIA reda broj 150 (deonica: Divci – Mionica) preko dva novoizgrađena priključka.

Isključenje sa trase vrši se na petlji „Lajkovac“ u zoni kružne raskrsnice.

Usvojena računska brzina je 100 kilometara na sat.

Izgrađeno je jedno obostrano parkiralište.

Izgradnjom državnog puta IB reda broj 27, deonica Iverak-Lajkovac, grad Valjevo će se povezati sa autoputem Beograd Južni Jadran i predstavljati poprečnu vezu u putnoj mreži Republike Srbije.

Takođe će se povezivati delovi Republike Srpske (BIH) sa autoputem E-763 (Beograd Južni Jadran) i dalje preko koridora 10, sa Bugarskom i Grčkom, navodi JP „Putevi Srbije“.

U sledećoj godini biće završeno još 5,2 km do Valjeva, kao i 2,4 km ugovorene Južne obilaznice oko Valjeva koja je veza sa industrijskom zonom.

Na brzoj saobraćajnici Iverak – Lajkovac nalazi se priključenje na Južnu obilaznicu oko Valjeva u dužini oko 2,4 km i predstavlja vezu sa industrijskom zonom u Valjevu.

Završetak radova na celoj deonici je moguć u drugoj polovini 2024. godine, što zavisi od procesa eksproprijacije zemljišta.

Na delu trase od petle Divci do kraja trase trenutno se izvode radovi: na mostovima 1 i 2 se izvode završni radovi i šljunčani klinovi, na mostu 3 se izvode šipovi, naglavne grede i stubovi.

Na delu od početka deonice u dužini od 5,2 km izvode se preostali zemljani radovi, izrada preostale kišne kanalizacije, šahtova i separatora, izrada nosećih slojeva kolovozne konstrukcije, uređenje kosina nasipa i radovi na elektro i telekomunikacionim instalacijama.

Na gradilištu je angažovano oko 150 radnika.

Tagovi:

Pročitajte još:

Preporuka za vas